Disse betingelser gælder ved nethandel på DYRBAR.dk

Ordrer:

For at gennemføre en handel online skal du som minimum oplyse sit navn, adresse, postnummer og by, telefonnummer samt e-mailadresse.

Vi har mulighed for at afvise ordrer. En online handel er således først gældende, når ordren er godkendt af både dig og os. 

Din bestilling er gennemført, når din betaling er godkendt, og din skærm viser en kvittering. Du er herefter bundet af din ordre. 

Ved gennemført ordre vil en ordrebekræftelse blive tilsendt den angivne e-mailadresse. På din ordrebekræftelse vil du også kunne se den pris, vi tager for produktet samt for levering og evt.  gebyr for kortbetaling.

Priser:

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter med mindre andet oplyses.  

Priserne opdateres løbende.

Priserne tillægges et leverings- og forsendelsesgebyr (se under ”Levering”) og et evt. betalingsgebyr (se under ”Betaling”).

Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer.

Betaling:

Ved online handel accepteres betaling med følgende betalingskort:

  • Dankort
  • Visa (dansk udstedt)
  • Visa/Dankort
  • Mastercard/Eurocard

Ved køb på Dankort er der ingen betalingsgebyr. Ved anvendelse af øvrige betalingskort opkræves et betalingsgebyr.

Ved onlinehandel skal du oplyse kreditkortnummer, udløbsdato og kontrolcifre og derefter godkende handlen.

Når du har givet kortoplysninger og godkendt et online køb, bliver betalingskortet verificeret hos PBS. Beløbet trækkes først fra din konto, når varen afsendes.

Du modtager efterfølgende en kvittering tilsendt pr. mail.

Til at gennemføre kortbetalinger, benyttes Shopify Payments. https://www.shopify.com/security/pci-compliant

Levering:

Levering vil blive foretaget ved den adresse, der er opgivet i bestillingen. Der leveres ikke til pakkebokse. Levering kan ske i hele landet med undtagelse af Grønland, Færøerne og ikke bro-faste øer.

Vores leverings- og forsendelsesgebyr er DKK 75. Gratis levering ved køb over DKK 750.

Levering vil finde sted hhv onsdag (hvis bestilling afgives inden tirsdag kl 8) og fredag (hvis bestilling afgives inden torsdag kl 8). 

Pakken vil blive afleveret på modtageradressen, uanset om modtageren er hjemme eller ej. Derfor er det vigtigt, at du som kunde skriver i kommentarfeltet hvor på adressen pakken må stilles, hvis ikke du er hjemme til at tage imod pakken.

Opbevaring:

Vi pakker varerne i specielle flamingokølekasser, hvori vi lægger et ice-gel køleelement. Varerne kan opbevares i flamingokassen frem til kl. 20 på modtagelsesdagen. Tag varerne op af kassen og opbevar dem derefter på køl.

Fortrydelsesret:

Du har ikke en fortrydelsesret ved handel med fødevarer.

Reklamationer:

Skulle du mod forventning opleve fejl eller mangler i forbindelse med levering, bedes du snarest muligt og senest 3 hverdage fra modtagelse af dine varer kontakte vores kundeservice via mail, så vi kan rette fejlen.

Personlige oplysninger:

Ifølge lovgivningen skal dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt.

Vi henviser til vores persondatapolitik for DYRBAR.dk. I denne privatlivspolitik beskrives, hvordan Danish Crown A/S indsamler og bruger de personoplysninger, som du efterlader dig og/eller afgiver, når du besøger vores hjemmeside og anvender de forskellige services og funktioner, som vi tilbyder på hjemmesiden.

Kundeservice:

Kundeservice kan kontaktes på telefonnummer  23314327

Kundeservice har følgende åbningstider: mandag - torsdag kl. 11-16 og fredag kl 11-15.

Vi kan kontaktes på info@DYRBAR.dk

Vores adresse er: Se selskabsoplysninger

Selskabsoplysninger:

Tulip Food Company A/S
Tulipvej 1
DDK- 8940 Randers SV